Mijn eerste blog

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste blog en ook meteen het spannendst. Laat ik maar beginnen met me even voor te stellen dan weet je meteen een beetje wie ik ben en waarom ik deze blog ben gestart.

 

Mijn naam is Wendy en ik ben christen, met deze blog wil ik andere mensen inspireren, tips geven of krijgen en vragen beantwoorden door me in de bijbel te verdiepen en gesprekken met mensen hierover aan te gaan.
Mijn gezin doet weinig met geloven, ik wil me er daarom meer in verdiepen en ook via deze blog schrijven welke stappen ik hierin neem. Als je vragen voor me hebt wil ik mijn best doen een antwoord te zoeken door anderen te hulp te vragen enz. en een antwoord te geven maar zelf heb ik natuurlijk ook niet altijd overal een antwoord op.

 

Naast dat zit ik ook nog op school en ben bezig met een opleiding maatschappelijke zorg. Dit is mijn tweede jaar dus hierna nog een jaar voordat ik klaar ben! Ik ben benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat en wat God's plan is met mijn leven. Mijn hobby's zijn erg variërend zo vind ik dingen leuk als; lezen, schrijven, foto's maken en natuurlijk schilderen (super relaxed om te doen).

 

Met deze blog wil ik niet alleen God laten zien door alles vanuit de bijbel te vertellen maar ook natuurlijk over mijn eigen gedachten, twijfels die ik heb. Ik wil laten zien dat God niet alleen mooie dingen doet in de bijbel maar ook op dit moment in jouw leven en door de natuur bijvoorbeeld. Het is zo mooi en gemaakt door God, iets om dankbaar voor te zijn. Dit was een korte introductie, hopelijk tot de volgende keer!

 

Liefs, 

Wendy

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Powr.io content wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op het cookiebeleid (functioneel en marketing) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Powr.io en de content te bekijken. Je kunt hierover meer lezen in de privacyverklaring van Powr.io.